El Certificat de Compatibilitat Urbanística del local ens permetrà conèixer si podem desenvolupar l’activitat que volem en el local que tenim pensat.
A on l’he de tramitar?
- Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (C. de la Ciutat, 1). Horari:
- De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
- Dilluns i dimecres de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos de juny, juliol, agost i setembre, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal)
- Dissabtes, de 10.00 h a 12.30 h (fins el dia 1 de juliol)
- Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (C. Virrei Avilés, 34). Horari:
- De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h (excepte les festes de Nadal i, depenent de les necessitats del servei, la Setmana Santa i el mes d’agost)
- Telemàticament
Que he de presentar?
- Informe Urbanístic de Compatibilitat.
- Plànol de l’emplaçament.
- Memòria que expliciti la naturalesa i caràcter de l’activitat, la qual ha de contenir:
- Necessitats d’ús i aprofitament del sòl i del subsòl.
- Serveis públics municipals que necessitaré.
- Plànols i documentació que contingui la resta d’informació suficient per poder verificar l’abast urbanístic de l’activitat.
Qui el pot tramitar?
- Qualsevol persona física o jurídica.
Quines despeses tindré?
- En el moment de la presentació, la taxa prevista en l’ordenança fiscal número 13 de l’Ajuntament de Vic, que té un cost de 105€. Es pot pagar amb targeta de crèdit al Registre General de l’Ajuntament.