Valoració eix comercial

En l’estudi realitzat del comerç del centre de Vic el visitant i el client valoren:

  • La qualitat de l’oferta comercial.
  • La varietat de l’oferta comercial que engloba tot tipus de sectors, des del quotidià alimentari, equipament de la persona i de la llar fins al lleure i la cultura, amb un total de 151 especialitats diferents per més de 700 comerços.
  • La seguretat i la neteja, seguidament d’aspectes com l’enllumenat  i el transport públic per accedir a la zona comercial.
  • La senyalització dels carrers, les zones d’interès i l’accessibilitat.
  • La varietat i l’oferta complementària de bars, restaurants i cafeteries.
  • La concentració comercial. En poc temps i en poca distància pot trobar tot el necessari.

Descarregar l’estudi de l’anàlisi de l’eix comercial Vic


Metodologia:

Estudi realizat el novembre de 2010 per la Generalitat de Catalunya i MDK.
Total enquestats: 600 individus.
Zones on s’han realitzat les enquestes: C/ Gurb / Rambla Davallades / Rambla del Carme, Plaça Santa Clara, Rambla del Passeig /  Rambla del Trinquet i C/ Jacint Verdaguer / Rambla Davallades.
L’estudi es va realitzar durant 3 dies (2 laborables i 1 en dissabte) dins de l’horari comercial (9:00h a 21:00h).