Certificat de Compatibilitat Urbanística

El Certificat de Compatibilitat Urbanística  del local ens permetrà conèixer si podem desenvolupar l’activitat que volem en el local que tenim pensat.

A on l’he de tramitar?

  • Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (C. de la Ciutat, 1). Horari:
    • De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
    • Dilluns i dimecres de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos de juny, juliol, agost i setembre, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal)
    • Dissabtes, de 10.00 h a 12.30 h (fins el dia 1 de juliol)
  • Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (C. Virrei Avilés, 34). Horari:
    • De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h (excepte les festes de Nadal i, depenent de les necessitats del servei, la Setmana Santa i el mes d’agost)
  • Telemàticament

Que he de presentar?

  • Informe Urbanístic de Compatibilitat.
  • Plànol de l’emplaçament.
  • Memòria que  expliciti la naturalesa i caràcter de l’activitat, la qual ha de contenir:
    • Necessitats d’ús i aprofitament del sòl i del subsòl.
    • Serveis públics municipals que necessitaré.
    • Plànols i documentació que contingui la resta d’informació suficient per poder verificar l’abast urbanístic de l’activitat.

 Qui el pot tramitar?

  • Qualsevol persona física o jurídica.

Quines despeses tindré?

  • En el moment de la presentació, la taxa prevista en l’article 6 de l’Ordenança Fiscal núm. 13, que té un cost de 50,40€. Es pot pagar en efectiu o targeta de crèdit al registre de l’Ajuntament.

 

Més informació