La sol·licitud d’informe urbanístic associat a la tramitació d’activitats (FUE) del local ens permetrà conèixer si podem desenvolupar l’activitat que volem en el local que tenim pensat.
A on l’he de tramitar?
- Presencialment Oficina d’Atenció Ciutadana de la Plaça Major (C. de la Ciutat, 1).
- De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
- Presencialment a Oficina d’Atenció Ciutadana de la Biblioteca. (Passeig de la Generalitat, 1).
- De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
- De dilluns a dijous de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos d’estiu, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal.
- Demaneu hora:
- Podeu sol·licitar cita prèvia per realitzar aquest tràmit de forma presencial a les dues oficines clicant a Demaneu hora
- Telemàticament
- Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d’un certificat digital. Podeu consultar els certificats digitals admesos en l’apartat “Relació de certificats digitals i signatures electròniques admesos”.
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s’assenyala en l’apartat “Documentació”.
- Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d’un certificat digital. Podeu consultar els certificats digitals admesos en l’apartat “Relació de certificats digitals i signatures electròniques admesos”.
Que he de presentar?
- Memòria descriptiva de l’activitat projectada que expliqui la seva naturalesa i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d’ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l’activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals. Per als usos hotelers, de restauració, recreatius i religiosos o, en general, qualsevol altre en el qual s’hagi de tenir en compte l’ocupació, cal fer constar l’aforament màxim previst.
- Plànol del local que contingui la informació suficient per a poder verificar l’abast urbanístic de l’activitat, amb indicació de la superfície útil i de l’ús al qual es destinarà cada dependència, i la superfície útil i la construïda total.
Qui el pot tramitar?
- Qualsevol persona física o jurídica.
Quines despeses tindré?
- En el moment de la presentació, la taxa prevista en l’ordenança fiscal número 13 de l’Ajuntament de Vic, que té un cost de 110,25 €. Es pot pagar amb targeta de crèdit al Registre General de l’Ajuntament.